האם המותג שלכם מנוטר ונוכח בקבוצות הפייסבוק הסגורות?
במקרה של מותגים רבים, השיח בקבוצות הפייסבוק הסגורות מגיע למעל ל-80% מכלל האזכורים ברשת.
המשמעות היא שללא ניטור בקבוצות
פייסבוק סגורות, הניטור זניח ולכן אינו יעיל במרבית השימושים להם מיועד הניטור.
דוגמאות:
·
אם הניטור מיועד לצורך שירות לקוחות ו/או ניהול משברי רשת אזי הפתרון
הינו חלקי ביותר ולכן לא ניתן לתת מענה הולם לתלונות שעולות ברשת.
·
אם הניטור מיועד לצרכי מחקר, אזי התבססות על מדגם חלקי ביותר אינה
מייצגת ולכן המחקר עצמו אינו תקף.
·
אם הניטור מיועד לצורך איתור
לקוחות פוטנציאלים, אזי ההגעה האפשרית היא רק לחלק קטן מהמתעניינים שהולך ומצטמצם
עוד ועוד ככל שהשיח ממשיך ועובר מהפורומים לקבוצות הפייסבוק
הסגורות.
·
ולבסוף, ניטור יעיל בקבוצות הפייסבוק
הסגורות מאפשר לאתר שגרירי רשת אותנטיים ופעילים ולרתום אותם לטובת המותג.
המערכת של SpyTheNet דירגה כבר עשרות אלפי קבוצות
פייסבוק ולכן מאפשרת הן לאתר קבוצות פייסבוק חדשות שאינן מוכרות לנו וללקוחותינו
והן לנטר בקבוצות אלו. דבר זה מאפשר לנו לספק
ללקוחותינו את הפתרון הטוב ביותר כיום מבחינת ניטור השיח בקבוצות פייסבוק סגורות הכולל
עשרות אלפי קבוצות.
בכדי לספק ללקוחותינו פתרון מלא בהיבט
של קידום אורגני ברשתות חברתיות, החלה SpyTheNet להציע ללקוחות קיימים וחדשים
גם מענה ונוכחות בקבוצות הפייסבוק הסגורות.
המענה מבוצע באמצעות שגרירי רשת.
שגרירי הרשת הם לקוחות קיימים מרוצים
של המותג המאותרים מתוך השיח בקבוצות הפייסבוק הסגורות באמצעות
המערכת ונציגנו. כאשר אנו מנטרים גולש שעל דעת עצמו
מגיב בצורה חיובית אודות המותג, אין מתאים ממנו להיות שגריר של המותג בקבוצות הפייסבוק.
בהמשך אנו פונים לגולש ומציעים לו
להצטרף למערך שגרירי הרשת של המותג.
בשונה ממשפיעני רשת להם אין בהכרח הכרות קודמת או זיקה
למותג, ההתאמה והזיקה של שגרירי הרשת למותג היא מושלמת.
תהליך בניית מערך השגרירים אורך זמן
ולכן שירות זה מוצע לתקופה של שנה או יותר.
התרשים הבא מתאר פילוח של קבוצות הפייסבוק הסגורות המובילות בשיח סביב מילות מפתח הקשורות
לתחום ההורות ביולי 2019:
לפרטים נוספים...
info@SpyTheNet.com
03-5328852
הברזל 31, ת"א